Blog

  1. Onze inspiratiegids 2021/2022 is uit!

    Onze inspiratiegids 2021/2022 is uit!

    Met trots presenteren wij onze inspiratiegids boordevol ideeën die op de eerste plaats juist nu goed van pas gaan komen. Na een roerige periode die gedeeltelijk achter ons ligt, hebben wij elkaar niet de aandacht kunnen geven die wij hadden willen geven. Collega’s hebben wij slechts gedeeltelijk kunnen zien maar ook de zakenrelaties, die juist zo belangrijk zijn, slechts beperkt of digitaal. De tijd is weer aangebroken om te laten zien dat je er nog steeds bent en elkaar nog steeds een warm hart toedraagt.

    Maak het verschil

    Pak de draad weer op en haal de band met jouw relaties aan. Maak het verschil, onderscheid je van de concurrent én zorg ervoor dat je relaties zich nóg meer gewaardeerd voelen. Door een relatiegeschenk cadeau te geven, laat je jezelf van de beste kant zien. De verbinding zoeken kan op meerdere manieren; bedank je medewerkers voor hun doorzettingsvermogen, je klanten voor hun vertrouwen of je familie voor hun steun. Geef jouw relaties de waar

    Lees meer »
  2. Trots dat wij onze GGD-vaccinatiehelden mogen aankleden

    Trots dat wij onze GGD-vaccinatiehelden mogen aankleden

    Nederland is gestart met het vaccinatietraject. Medewerkers van verpleeghuizen, gehandicaptenzorg, wijkverpleging en Wmo-ondersteuning worden als eerst gevaccineerd. De medewerkers zijn uitgenodigd door hun werkgever. Zorgmedewerkers krijgen de keuze uit 25 GGD-locaties waar ze de prik kunnen halen. De vaccinatie bestaat uit twee prikken. Nederland hoopt het gehele vaccinatietraject af te kunnen ronden in september. Wij hebben de vaccinatiehelden van de GGD Noord- en Oost-Gelderland mogen voorzien van bedrukte kleding.

    Bedrukte polo's en vesten

    De GGD Noord- en Oost-Gelderland is al jarenlang een vaste klant. We hebben in het verleden dan ook regelmatig kleding voor ze mogen bedrukken. Ook in de eerste maand van het nieuwe jaar zijn we weer de gelukkige om bedrukte kleding te mogen leveren aan de GGD Noord- en Oost-Gelderland. En ook nog eens met een bijzondere reden;

    Lees meer »
  3. Stravers draagt met bedrukte tasjes steentje bij aan Run for KiKa

    Run for Kika tasjes

    Op 26 januari 2020 vond de wintereditie van de Run for Kika plaats vanuit het Máximapark in Utrecht. Jong of oud, team of individueel, vrienden, collega’s of familie: iedereen kon deelnemen. Alle deelnemers hadden een gezamenlijk doel, namelijk het verschil maken voor kinderen met kanker. Om het evenement een mooie boost te geven, hebben wij 1.000 bedrukte tasjes gesponsord.

    Stevige non-woven tasjes

    Samen een unieke dag beleven voor KiKa; dat is het doel van de Run for Kika die eind januari op het programma stond. Iedereen is welkom om mee te doen en er gezamenlijk een onvergetelijke dag van te maken. Met elkaar dragen we ons steentje bij aan genezing van kinderkanker. We hebben ervoor gekozen om 1.000 bedrukte tasjes, die rondom het event uitgedeeld gaan worden, te sponsoren. We vinden het belangrijk om ook bij te dragen aan de Run for Kika. De stevige non-woven tasjes zi

    Lees meer »
  4. Hoera! Wij zijn genomineerd voor ‘Unieke Werkgever Award 2019’!

    genomineerd

    Mooi nieuws! Wij zijn genomineerd voor de ‘Unieke Werkgever Award 2019’. Een prachtige erkenning voor onze inzet voor een inclusieve arbeidsmarkt. Wij staan op een shortlist met twee andere bedrijven, waaronder Kramp uit Varsseveld.

    De jury - bestaande uit vier (ex-)ondernemers - heeft dit jaar in totaal twintig bedrijven genomineerd, die Unieke Achterhoekers de mogelijkheid bieden hun talenten te ontwikkelen en met plezier aan het werk te gaan.

    ,,De manier waarop wij met onze Unieke Achterhoekers omgaan, is voor ons vanzelfsprekend. Wij vinden het echt een grote eer dat ook de jury onze aanpak weet te waarderen en dit geeft ons nóg meer motivatie om met de Unieke Achterhoekers aan de slag te gaan’’, aldus Arjan Stravers, de directeur en drijvende kracht achter het succesverhaal van de Unieke Achterhoekers binnen Stravers.

    Lees meer »
  5. Stravers 35 jaar, onze klanten aan het woord: Bronkhorst

    Bronkhorst boekjes

    Bronkhorst bestelt al een lange tijd tal van relatiegeschenken bij Stravers, vooral met het oog op promotionele doeleinden. Het van oorsprong Achterhoekse bedrijf richt zich met name op de technologische en innovatieve geschenken, maar zet ook andere producten in.

    Verschillende artikelen

    "De multifunctionele ECO-notebooks worden door de verkoopkantoren regelmatig meegestuurd met een bestelling", vertelt Tim Geurtzen van Bronkhorst uit Ruurlo. "Een aantal andere producten, zoals bijvoorbeeld de kleine metalen USB-sticks, zijn vanwege de afmeting en solide uitstraling uitermate geschikt om software op te zetten. Deze gaan regelmatig mee met de wat grotere sub-systemen. Tegelijkertijd proberen we innovatief te zijn. Zo hebben we Correctbooks

    Lees meer »
  6. Custom made promotieartikelen zijn de toekomst

    rookworst

    Steeds vaker zie je dat bedrijven zich willen onderscheiden met hun promotieartikelen. De bedrukte pennen en tasjes worden te gewoontjes en belanden te snel ergens onderin een la of kast. Hierdoor wordt het steeds lastiger om voldoende bereik te creëren en je naamsbekendheid te vergroten. Het aanschaffen van promotieartikelen is een investering, die zich natuurlijk wel terug moet verdienen.

    Drijftenue van Jumbo

    Om deze reden kiezen steeds meer bedrijven voor custom made-artikelen. Zo ook bijvoorbeeld Jumbo-supermarkten met het Drijftenue, een soort luchtbed in de vorm van een wielertenue. Omdat zij sponsor zijn van profwielerploeg Team Jumbo-Visma en momenteel de Tour de Franc

    Lees meer »
  7. Waarom is promotie belangrijk bij het samenstellen van een marketingplan?

    promotie marketingplan

    Of je nou net een bedrijf bent gestart of dat je al 50 jaar in het vak zit, elk bedrijf wil zijn naamsbekendheid continu vergroten. Want ja, hoe meer naamsbekendheid des te beter het is voor de verkoop. Maar hoe kun je het beste je bedrijf promoten zodat juist jóuw bedrijf in gedachten blijft bij de consument?

    Marketingplan

    Een marketingplan geeft de interne situatie van een bedrijf weer. Hier worden de sterktes en zwaktes weergegeven. Voor het schrijven van een marketingplan verdiep je je in je eigen bedrijf. Het bedrijf staat dus centraal. Het plan geeft een duidelijk inzicht in de markt waarin jij je bevindt. In het plan kun je o.a. terugvinden: marketingdoelstellingen, marketingstrategie en marketingbudget. Maar ook de marketinginstrumenten. Deze marketinginstrumenten, ofwel marketingmix, is een onderdeel van het marketingplan. De marketingmix bestaat uit 4 p’s. Middels deze 4 p’s kan een bedrijf zijn marketingplan toelichten. Deze 4 p’s bestaan uit: p

    Lees meer »
  8. Onder dezelfde paraplu

    paraplu

    Paraplu en regen, ze horen bij elkaar. De paraplu is hét instrument dat in het straatbeeld verschijnt zodra de eerste spatjes vallen. Erg handig, zo’n paraplu. Maar een paraplu heeft ook een symbolische betekenis. Eentje die zich perfect leent om betekenis te geven aan de bedrukte paraplu als relatiegeschenk.

    Wat meer over overkoepeling

    De paraplu is een afgeleide van de parasol. Die hebben we helaas niet al te vaak nodig in Nederland. Het ontwerp van de parasol biedt gelukkig ook perfecte bescherming tegen hemelwater. Het overkoepelende doek zorgt ervoor dat alles wat zich daaronder bevind, niet nat wordt. Daar aan ontleent de paraplu zijn symbolische betekenis. De paraplu staat namelijk ook voor een groter, overkoepelend geheel. ‘Onder dezelfde paraplu’  betekent dat een product onder dezelfde merknaam valt als een ander product. Of een bepaalde afdeling onder hetzelfde bestuur als een andere afdeling.

    Voor de fusie, samenwerking of andere gelegenheid

    Lees meer »
  9. Studieverenigingen: breid het merchandise uit!

    studieverenigingen

    Student? Dan ben je vast al weer druk aan de slag met je studie. En daarnaast zijn er tal van verenigingen om eventueel veel gezellige tijden bij door te brengen. Ga je een bestuursjaar doen, bij je studie- of studentenvereniging, of ben je nog maar net lid? Denk dan aan de juiste merchandising: bedrukte artikelen die je vereniging, dispuut of jaarclub de juiste uitstraling geven. Stravers.nl regelt het voor je!

    Nieuw bloed aantrekken

    De woningnood in de studentensteden is hoog, de straten worden ‘s ochtends weer druk befietst en het uitgaansleven is actief: het studiejaar is weer volop begonnen! Een hoop eerstejaars studenten zijn eind augustus hun studentenleven ingestapt en maken kennis met de vele elementen van het studeren. Daarbij horen natuurlijk boeken en colleges, maar ook veel gezellige evenementen en verenigingen! Voor studie- en studentenverenigingen is het begin van het studiejaar dé tijd om animo te creëren voor de vereniging en zo veel mogelijk nie

    Lees meer »
  10. Het nut van zweetbandjes tijdens het sporten

    zweetbandjes sporten

    Sporten, of het nou in de sportschool of buiten is, is wat iedereen doet of zou moeten doen. Regelmatige beweging is zoals de meeste mensen wel weten, erg belangrijk. Steeds meer mensen trekken naar buiten om te sporten, lekker fietsen of hardlopen. Wat je ook doet, zweetbandjes komen altijd van pas.

    Een nieuwe trend is de bootcamp. Sporters kunnen dan lekker naar buiten en tegelijk eens flink bewegen. Vaak worden de bootcamp lessen in het park gegeven of op een andere plaats in de buitenlucht. Het nadeel van buiten sporten ten opzichte van in de sportschool, is alleen dat het lastig is om zowel een flesje water als een handdoek mee te nemen.

    De handen vrij met bedrukte zweetbandjes

    Iemand die eens flink wil gaan sporten -denk aan hardlopen- neemt vaak niet meer mee dan wat muziek. Na enkele kilometers rennen en zweten, kan dit zweet nogal eens vervelend zijn. Gelukkig zijn er daarom te bedrukken zweetbandjes

    Lees meer »
Pagina