FAQs

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Wat zijn jullie openingstijden?

    Onze openingstijden zijn als volgt:

    Maandag tot en met donderdag

    08:30 tot 12:00 en 12:30 tot 17:00 uur.

    Vrijdag

    08:30 tot 12:00 en 12:30 tot 16:00 uur.

    Lees meer

Nieuwste vragen

  1. Bieden jullie een kortingscode aan?
    Wij bieden regelmatig kortingscodes aan in onze nieuwsbrief. Laat je e-mailadres achter op onze website, zodat je als eerste op de hoogte wordt gehouden van acties en kortingscodes.
    Lees meer
  2. Waar vind ik missende productinformatie?

    Mis je bepaalde productinformatie en kan je deze niet vinden op onze website? Neem contact op met onze klantenservice. Onze verkoopspecialisten zullen je verder helpen.

    Lees meer
  3. Waarom krijg ik mijn logo niet geüpload?

    Indien het niet lukt om een logo te uploaden, dan kun je deze mailen naar [email protected] onder vermelding van het ordernummer.

    Lees meer
  4. Is het relatiegeschenk op voorraad?

    Wij streven ernaar om alle relatiegeschenken voortdurend op voorraad te hebben. Desondanks kan het voorkomen dat een relatiegeschenk uitverkocht is, bijvoorbeeld wanneer een grote hoeveelheid in één keer is besteld. Wij doen er alles aan om de voorraad zo snel mogelijk weer aan te vullen. Wil je liever niet wachten op de nieuwe voorraad, dan zullen wij onze uiterste best doen om met een passend alternatief te komen. Wil je zeker weten of het artikel op voorraad is, neem contact op met onze klantenservice.

    Lees meer
  5. Kan ik een custom made-relatiegeschenk laten ontwerpen?

    Heb jij de wens om een relatiegeschenk geheel naar wens te laten ontwerpen? Stuur ons je wensen door zodat wij actief met je mee kunnen denken. Wij kunnen relatiegeschenken customizen in de huisstijlkleuren van jouw bedrijf.

    Lees meer
  6. Waar lever ik mijn logo aan?

    Op onze website kan je zowel bij een bestelling als bij een offerteaanvraag jouw logo aanleveren. Na het invoeren van je gegevens, kom je bij de stap ‘bedrukking’. Tijdens deze stap kan je je logo bijvoegen.

    Lees meer
  7. Kan ik de btw verleggen als mijn bedrijf in het buitenland gevestigd is?

    De btw kan verlegd worden als wij van jou een geldig btw-identificatienummer/omzetbelastingnummer ontvangen. Wij maken dan een factuur zonder btw voor je op. Dit is alleen van toepassing als de levering ook buiten Nederland plaatsvindt.

    Lees meer
  8. Ik heb een automatische offerte ontvangen, maar deze klopt niet. Hoe kan dit?
    Onze automatische offerte is gebaseerd op jouw website-aanvraag. Onze verkoopspecialisten nemen na jouw aanvraag contact met je op. Zij geven je meer informatie over de automatische offerte. Heb je vragen of ben je vergeten informatie door te geven? Het is mogelijk om te reageren op onze automatische mail. Een reactie komt altijd in de mailbox van onze verkoopspecialisten terecht.
    Lees meer