Offertes

Offertes - FAQs

  1. Ik heb een automatische offerte ontvangen, maar deze klopt niet. Hoe kan dit?
    Onze automatische offerte is gebaseerd op jouw website-aanvraag. Onze verkoopspecialisten nemen na jouw aanvraag contact met je op. Zij geven je meer informatie over de automatische offerte. Heb je vragen of ben je vergeten informatie door te geven? Het is mogelijk om te reageren op onze automatische mail. Een reactie komt altijd in de mailbox van onze verkoopspecialisten terecht.
    Lees meer
  2. Kun je mij een offerte sturen?

    Je kunt eenvoudig online een offerte aanvragen. Op iedere artikelpagina zie je een button ‘offerte’. Het aanvragen van een offerte is vrijblijvend.

    Lees meer
  3. Wat is het verschil tussen een offerte en een snelle offerte?

    Bij de aanvraag van een snelle offerte hoef je maar een paar gegevens van jezelf en het aan te vragen artikel in te vullen. Alleen die gegevens die wij nodig hebben om een offerte te kunnen maken.

    Bij de gewone offerte aanvraag kun je ook aangeven of je een monster van het artikel wenst, je kunt het logo uploaden en meer bedrijfsgegevens invullen.

    Lees meer
  4. Moet ik een account aanmaken voordat ik een offerte kan aanvragen?

    Je hoeft geen account aan te maken voor een aanvraag. Wel kun je bij het aanvragen van een offerte of plaatsen van een bestelling een account aanmaken. Dit is handig wanneer je meerdere aanvragen wilt plaatsen.

     

    Lees meer